S12 umožňuje presmerovať hovor na iného účastníka, operátora alebo na hlásku.
Sú možné nasledujúce služby:
Presmerovanie volania - nasledovanie účastníka
Účastník môže vybrať iného účastníka a všetky svoje príchodzie volania
presmerovať naňho. Potom všetky volania idú na zvoleného účastníka, pokiaľ danú
službu presmerovania nezruší.
Predurčené presmerovanie volania
Táto služba je aplikovaná obsluhou ústredne pre špecifické účastnícke číslo
tak, že všetky volania na toto číslo sú automaticky presmerované na iné číslo.
Presmerovanie - účastník obsadený
Presmerovanie je vykonané len vtedy, keď volaný účastník je obsadený.
Presmerovanie - účastník sa nehlási
Na požiadanie účastníka môže operátor zadať, aby všetky hovory smerujúce na
účastníka boli presmerované na operátora, alebo na hlásku, keď je účastník
neprítomný. Účastník si môže meniť aktivovanie a rušenie služby voľbou
prístupového kódu.
Zachytenie volania - účastník nezariadený
Ak je účastnícke vedenie dlhšie v používaní, operátor môže zadať aby
všetky pokusy na volaného boli presmerované na zdroj tónu, alebo na hlásku. Táto
služba je umožnená pri zmenách alebo výmenách volacích čísiel.
Tarifovanie presmerovaných hovorov môže byť uskutočnené dvoma
spôsobmi. Jedným z nich je tarifovanie volaného účastníka v prípade, keď
zadal cieľ presmerovania v rámci svojej ústredne. Ak volaný účastník zadal
presmerovanie mimo svojej ústredne, potom je volajúci tarifovaný len za časť
k volanému účastníkovi a volaný účastník je tarifovaný za časť
k cieľu presmerovania. V tomto druhom prípade sú teda tarifovaní obaja
účastnníci.