Automatické volania

Automatické volania
 

Za špeciálnych okolností môžu byť uskutočňované automaticky bez toho, aby účastník odvolil číslo. Keď je služba aktivovaná, potom číslo uložené v pamäti sa použije na uskutočnenie spojenia s cieľom volania.

Automatické volanie - ihneď (horúca linka)

Ak účastník zdvihne mikrotelefón, tak nedostane oznamovací tón, ale je spojený s operátorom alebo zvoleným účastníkom. Príchodzie volania smerujú normálne na daného účastníka.

Automatické volanie s oneskorením

Priame spojenie je oneskorené a preto počas oneskorenia je možná normálna voľba účastníckeho čísla.

Automatické volanie po čakaní na uvoľnenie na obsadeného účastníka

Keď je hovor uskutočňovaný na obsadeného účastníka volajúci účastník môže vyrozumieť ústredňu, aby opakovala spojovací pokus keď volaný účastník zavesí. Pre volania cez spojovacie vedenia bude S12 automaticky zriaďovať limitný počet volacích pokusov v istej perióde.