Za špeciálnych okolností môžu byť uskutočňované automaticky bez toho, aby
účastník odvolil číslo. Keď je služba aktivovaná, potom číslo uložené
v pamäti sa použije na uskutočnenie spojenia s cieľom volania.
Automatické volanie - ihneď (horúca linka)
Ak účastník zdvihne mikrotelefón, tak nedostane oznamovací tón, ale je spojený
s operátorom alebo zvoleným účastníkom. Príchodzie volania smerujú normálne
na daného účastníka.
Automatické volanie s oneskorením
Priame spojenie je oneskorené a preto počas oneskorenia je možná normálna voľba
účastníckeho čísla.
Automatické volanie po čakaní na uvoľnenie na obsadeného účastníka
Keď je hovor uskutočňovaný na obsadeného účastníka volajúci účastník môže
vyrozumieť ústredňu, aby opakovala spojovací pokus keď volaný účastník zavesí.
Pre volania cez spojovacie vedenia bude S12 automaticky zriaďovať limitný počet
volacích pokusov v istej perióde.